Wachten tot strakkies......

21 augustus 2014 - We Island, Indonesië

Hoe we het hier doen...net zoals gisteren....
7:00 opstaan is geen probleem, want we zijn natuurlijk allang wakker,omdat de gordijnen ons zeezicht niet mogen belemmeren, dus genieten van de opgaande zon op onze veranda en daarna eens rustig naar beneden...
Om 7:30 de sprong in het water om de vissen weer van dichtbij te zien.
Na zo'n goede en vooral leuke warming up van een dik half uur het ontbijtje.....inclusief herhaling van een moord op kleine vis...daarna met een bootje over naar een eilandje hier tegenover.
Dat is heel dun en lang en binnen 5 minuten ben je al aan de andere kant, waar je hele mooie koralen en zeeën van blauwe vissen ziet.
Aan deze kant van de zee,tegenover ons dus eigenlijk is het ook heel mooi, maar zwem je tussen ladingen drukke oranje( van het zwemvest) beginnende drijvende snorkelende Chinezen...en eerlijk gezegd hoe lelijk het mag klinken is dat he-le-maal niet leuk.
Zoals bekend zijn ze fan van fotograferen en dan vooral van zichzelf en elkaar...dus Chinees op koraal, Chinees naast koraal, Chinees net alsof hij een vis vangt, chinees net alsof hij kan snorkelen,maar niet heus....Chinees in zwemvest ,Chinees met duikbril, Chinees zonder snorkel, Chinees met stok(selfie) het gaat maar door...maar ongezien vinden ze het ook nog leuk om ongevraagd van buitenlanders een foto te maken...
Dus daar willen wij helemaal niet tussen zitten..
Dan gaan wij maar weer een paar uur ergens anders snorkelen, drinken we wat, eten we wat, gaan vervolgens weer snorkelen...en zo ziet ons dagje er hier uit.
En als het meezit komen er ook nog aapjes op visite...
En omdat wij ook zo van fotograferen houden.....kunnen jullie vanmiddag de fotosessie van ons bekijken..vanaf de veranda...