Bedankt Bali.....

2 augustus 2014 - Yogyakarta, Indonesië

Met dank aan alle wayans,,putu's,ketuten,Kadeks , Varsha voor het uitkijken voor de Triggerfish,Rosa en Adrie voor het lekkere eten ,Annelies en Marieke voor het leuke dolfijnenochtendje,alle mensen met wie we een bemo,shuttlebus,taxi of bootje hebben gedeeld voor hun eten en tips,al het vriendelijke en vooral behulpzame personeel van al die hotels,die we hier gehad hebben, de vissers met hun dolfijnen- en snorkeltochtjes, de dode priester die sterfelijk was, zodat we een heel indrukwekkende dag hebben meegemaakt,de aardige dokter en zijn lieve assistentes, de gidsen die we gehad hebben ,de wijze medicijnman,de lieve romantische strandjongen bij zonsondergang, de lachende,pratende locals bij onze vaste warung, de leuke vrolijke sierlijke speelse dolfijnen, de stikbrutale aapjes, de scharrelende kippen met hun kuikentjes, de bestuurders, die ondanks de chaos op de weg ervoor gezorgd hebben,dat we nog steeds heelhuids uit het verkeer gekomen zijn, onze taxichauffeurtjes Kadek en Madeh,de manager van Dasa Wana, neef,onze kookdocent, de dames die ons mals hebben gekneed, onze birdwatcher Sue, de kwakende kikkers, de gekko's,de zingende vogeltjes elke ochtend en hele dag,de lieve honden,de katten met de rare staarten, de mensen die ons hebben geholpen met oversteken,omdat we er anders 10 minuten over deden om naar de overkant te komen en vooral ons superhotel Tegal Sari in Ubud!!!!, die ons wel 1000 x heeft bedankt voor alles wat je maar kunt bedenken,bv...bedankt,dat jullie naar onze mooie kamer wilden kijken, of bedankt dat jullie wilden wachten, zodat we jullie naar het centrum kunnen rijden....waarschijnlijk nog heel veel vergeten, maar dat is niet zo erg,he??
We komen zeker terug....!!!!

En welkom Java

1. Lammie en Bert:
    2 augustus 2014
    Op naar het volgende avontuur!!!
    En voor ons nog meer leuke reisverhalen.
    Dames,heel veel plezier op Java!!
    warme groet Lammie en Bert
  2. Cora:
    2 augustus 2014
    Ik hoop voor jullie dat Java net zo leuk/mooi is....Dit heb je in ieder geval al!
  3. Marijke:
    3 augustus 2014
    Wat zijn de mensen daar hartelijk en hulpvaardig. In onze cultuur maken wij dit nauwelijks mee. Fijn dat het daar nog wel gebeurd. Veel plezier op jullie volgende vakantie bestemming.
  4. Geeske:
    11 augustus 2014
    Leuk als je thuiskomt en er zitten weer volop nieuwe verhalen in de box. Wij zijn net terug van Azoren en heel veel gezien, potvissen,en 5 verschillende dolfijnen, prachtige beesten hé!! Ook de portugezen zijn heel aardig helaas gingen de piloten van TAB staken op onze terugreisdag en waren we 2 dagen onderweg om thuis te komen. Boek nooit iets bij vliegticket.nl want die laten je alles zelf maar uitzoeken en regelen. Waardeloos. Heel veel plezier op Java gr. Arie en Gees