Weer verkassen....

18 augustus 2014 - We Island, Indonesië

Toen we de oversteek gisteren maakten naar dit eiland hadden we geluk met de buurman, aangezien zijn broer een guesthouse in de buurt heeft, weliswaar niet in de hotspot, maar als het maar schoon en oké is.
Op weg naar het hotel gisteren toch even bij hem langsgewipt met de bechak en wat bleek....we vonden het een prima verblijfplekkie. Helemaal omdat we anders sowieso niks redelijks hadden voor de komende 5 dagen...
Het is groot, ruikt en is schoon en aantrekkelijk gelegen in bijna nowhere met een echte grasheuveltuin eromheen, aan de zee met zonder zandstrand maar wel stenen.
Deze meneer biedt het ons nog eens tegen scherpe prijs aan en we mogen gebruik maken van alles incl. zijn brommert, snorkelmateriaal,...hij wil met ons naar de markt, boodschappen doen als we willen,op maat laten koken, want dat kan hij zelf niet....kortom....goed!!
En het mooie is....wij hebben het rijk alleen....er zijn geen andere gasten....er wilden wel locals komen, maar omdat zij vaak met 4 of meer op een kamer van 2 zitten en toch alles stukmaken worden ze geweigerd.
Dus....als we voldaan het water uitkomen, vlijen wij ons op de ruime veranda op een heerlijke ligstoel kijkend en luisterend naar de zee...zonder deet, maar wel met zonnesop....
En als we op internet willen,want dat hebben ze daar niet, haalt onze vriend van de bechak ons toch op om te toeren?

1. Lammie en Bert:
    18 augustus 2014
    Geniet van jullie laatste relax dagen!!
    Wij bedanken jullie alvast voor jullie mooie reisverhalen, we hebben er enorm van genoten!!
    Warme groet Lammie en Bert.
  2. Geeske:
    18 augustus 2014
    Volgens mij willen jullie nooit meer naar nederland. Ik zou het ook niet doen want het doet hier niks anders dan regenen. Geniet nog van jullie laatste dagen. gr. Gees
  3. Monique kuijt:
    18 augustus 2014
    Het zit er bijna op,meiden. We hebben genoten van al jullie mooie,spannende en informatieve verhalen. Dank daarvoor!!!!
    Wij gaan woensdag weer richting Nederland. Tot volgende week! Het is omgevlogen!!!! Jan en Monique