Het zit erop, trouwe lezers...

25 augustus 2014 - Jakarta, Indonesië

Neen...,de laatste vluchtbelevenis willen we je toch niet onthouden.
Het begint met de stoelrij in het midden, nl 3 stoelen naast elkaar : D,E en F.
Wij zitten afwisselend op de eerste 2, want gangpad zitten is fijner dan de middelste stoel bij zo'n lange reis.
Maar met stoel F heb je een soort show, want de buurman....rara...welke nationaliteit?? heeft zich wel erg goed voorbereid op deze vlucht.
Hij heeft een bijzonder soort kinderachtig knuffelhondje, die hij eerst zo door elkaar schudt,dat de pootjes vanzelf opzwellen en daar warempel een nekkussen van weet te toveren,door het lelijke hondenkopje naar binnen te worstelen.
Daarna begint hij met de schoonmaak van dit wonderlijke ding, wat minstens een kwartier intensieve zorg in beslag neemt.
Als hij klaar is met dit precisiewerkje gaat hij zich vervolgens installeren voor de lange nacht.
Er komt een mondkapje netjes over zijn mond en over de benen wordt keurig het blauwe KLM dekentje gedrapeerd.
Het geheel wordt afgemaakt met ...een zwarte ooglap.
Als je wilt weten waar Pink Floyd zijn inspiratie voor de reclameposter van the Wall vandaan heeft...zie bijgevoegde foto....
En als hij weer wakker wordt , dan gaat het riedeltje net andersom, alleen duurt het nog even voordat de blauwe pluisjes van zijn broek zijn.

Nou, dat was het dan,trouwe lezers....
Hierbij sluit ik officieel ons blog....
Wij hebben intens genoten van onze reis en wij hopen jullie ook van de verhalen...

Lia en Freeke

1. Herma:
    25 augustus 2014
    Jammer hoor. Was mijn vaste ritueel. 's Morgens eerst jullie verhaal lezen en dan kon de dag beginnen. Zal afkicken worden voor zowel jullie als voor mij.