Sightseeing......

10 juli 2014 - Candidasa, Indonesië

Vandaag echt de toerist uitgehangen... om 8:30 met ons privé chauffeurtje eerst naar het paleis van een vroegere koning....(klungkung palace ..mooi), nog een balinees verlovingspaar op de foto gezet (prachtig outfitje en dat haar!!!), daarna naar een overdekt marktje (dit vonden we nog het leukst)..beetje schooieren tussen al die kraampjes met vreemd eten, bijzondere vruchten,felroze rijstenwafels en andere gekleurde bijzonderheden van rijstmaaksels ,prachtige stoffen en sarongs,gevlochten mandjes in allerlei gezellige kleuren waar je ook nog lampenkapjes van zou kunnen maken, vrouwen die offermandjes vlochten als ze niks te doen hadden, en dan die heerlijke wierookgeuren.
Het meeste van de markt stond toch wel in het teken van offertjes....

Omhoog richting Besakihtempel...de grootste en belangrijkste tempel van Bali....(prachtig, maar toch nog even genaaid door een gidsje...)maarrrrr. ...geluk was ook wel een beetje
met ons: een optocht ivm een ceremonie van een crematie,maar dan zonder lijk ...

Verder omhoog naar Kintamani met spectaculair uitzicht op de kunung batur krater,mooi meer, naar hot springs...( binnen no time weg,omdat we toch iets anders verwachtten dan een warm zwembad...)
Daarna autoritje terug van een paar uur....
Morgen afscheid nemen van hier en verkassen naar Sanur ( met bootje over naar snorkeleiland!!!)