Ons mannetje....

22 juli 2014 - Gerokgak, Indonesië

Soms heb je geluk, soms niet.
Een chauffeur bemachtigen en dan een goede prijs afspreken is een gedoe op zich.
Elke keer dat onderhandelen....de mensen die dat als een sport zien, zijn gek!!
Wij hebben dus geluk.Via via hebben we een zeer bescheiden, betrouwbare,rustige,aardige chauffeur gevonden die tevens goed gidst en onze vragen met veel geduld beantwoordt.
We hoeven niet af te dingen,van te voren spreken we een goede prijs af en hij is de hele dag van ons.Of het nou van 9:00 tot 17:00 u is of het een paar uur later wordt...nee dat maakt dit mannetje niks uit.
Vandaag bracht hij ons van Ubud naar Pemuteran ...een tripje van ong.3 1/2 tot 4 uur rijden.
Heeft hij voor ons toch nog een volledige dagtocht georganiseerd....een waterval,een watertempel,sightseeing....ongelooflijk....en dan moet hij ook nog eens terug...
Hij weet ons naar de leukste plekjes te brengen ,kan ons er van alles over vertellen en als we halverwege toch nog iets anders willen zien, verzint hij er gewoon nog wat bij ook.
Voor de medicijnman heeft hij voor een offerande gezorgd, willen we naar een tempel, dan heeft hij sarongs en sjaaltjes bij zich voor ons.
In de ergste regenbui komt hij met 3 grote paraplu's aan....kortom een mannetje van goud.
En willen jullie weten hoe gelukkig we nu zijn....kijk es naar de foto van onze buitendouche.....

1. Claudia:
    23 juli 2014